REGULAMIN
1
Firma Cartrade sp. z o.o. właściciel marki crotour.pl jako przewoźnik zobowiązana jest do odbioru pasażera z wcześniej uzgodnionego miejsca i przewiezienia go w miejsce wskazane podczas rezerwacji przejazdu.
2
Opóźnienia powstałe z przyczyn losowych i niezależnych od przewoźnika jak i podanie błędnego adresu przez pasażera nie podlegają reklamacji.
3
W pojeździe obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych.
4
Osoby będące pod wpływałem alkoholu i zachowujące się uciążliwie w stosunku do reszty pasażerów muszą liczyć się z odmową dalszego przewozu.
5
Pasażer zobowiązany jest do:
- posiadania dokumentu uprawniającego go do przekroczenia granicy
- oczekiwania w uzgodnionym miejscu i ustalonym przez nas czasie
- stosowania się do zaleceń kierowcy
- okazania wymaganych dokumentów w przypadku kontroli
- podania dokładnego adresu docelowego
- zapinania pasów bezpieczeństwa w pojeździe
- przestrzegania i pozostawienia po sobie porządku w pojeździe
6
Pasażer odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone przewoźnikowi i pozostałym pasażerom.
7
Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Ubezpieczenie to obejmuje jedynie sytuacje, jakie mogą zdarzyć się w trakcie pobytu Pasażera w pojeździe. Wszelkie zdarzenia losowe powodujące jakiekolwiek szkody, powstałe poza pojazdem, nie są objęte tym ubezpieczeniem.
8
Pasażer ma prawo zabrać ze sobą nieodpłatnie 2 sztuki bagażu (dopuszcza się jeden duży bagaż typu walizka do 35 kg lub 110 l oraz jeden mały bagaż podręczny ) W przypadku potrzeby zabrania większej ilości bagażu należy zgłosić ten fakt podczas rezerwacji miejsca. Zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za przewożony nadbagaż.
9
Zabrania się przewozu bagażu, jak również posiadania przy sobie materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu w transporcie, stwarzać możliwość wyrządzenia szkody innym podróżnym bądź Przewoźnikowi oraz narażać podróżnych na niewygody.
10
Zabrania się przewozu rzeczy, których przewóz jest niedozwolony na podstawie odrębnych przepisów.
11
Kierowca w razie uzasadnionego podejrzenia może sprawdzić, czy zawartość przesyłki bagażowej nie narusza wyżej wymienionych warunków.
12
Rezerwację dokonywane są przez formularz rezerwacyjny lub telefonicznie.
13
Przy płatności jednorazowej w momencie rezerwacji przysługuje rabat 5% lub 20% na drugie dziecko do 9 roku życia
14
Podczas rezerwacji przejazdu dla więcej niż jednej osoby należy wpłacić całą kwotę lub zaliczki w wysokości 50 % zlecenia na konto bankowe do 1 dnia po rezerwacji.
15
Pasażer ma prawo do zwrotu biletu lub zaliczki na przejazd do 7 dni od dnia dokonania rezerwacji (maksymalnie 21 dni przed datą wyjazdu)bez podania przyczyny Ca Sp. z o.o. zwróci 100% ceny biletu na podane konto bankowe pasażera.
16
W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem zastosowanie mają następujące przepisy:
- ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (j.t. Dz. U. z 2000 r. nr 50, poz. 601; z późn. zmian.)
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93; z późn. zmian.).